31 december 2016

1 januari 2017

Vandaag een beetje bijkomen van het ggebrek aan slaap. Na het samenstellen van de fietsen zijn wij Ho Chi Minh gaan verkennen. Het is ongelooflijk hoeveel brommers er hier rijden. Het is een getoeter om je waar je dol van wordt. Ze nemen hoe dan ook voorrang ook als ze op de stoep rijden. Oversteken is heel erg goed uitkijken en hoop van geluk oversteken. Verder is het een stad in ontwikkeling en dat zie je aan de skyline Luxe hoge kantoorgebouwen met daarvoor en tussen oude gebouwtjes. Heel byzonder allemaal
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Roely van de Hoef:
    1 januari 2017
    Wij wensen jullie een heel gelukkig, gezond en voorspoedig 2017 toe. Veel succes met jullie fietstocht en geniet ervan.
    Liefs, Henk en Roely
  2. Roely van de Hoef:
    1 januari 2017
    Wij wensen jullie een gelukkig, gezond en voorspoedig 2017 toe.
    Geniet van het fietsen en van jullie reis. Wij blijven jullie volgen.
    Liefs, Henk en Roely
  3. Gerrit en Joke Noordhuis:
    1 januari 2017
    Gelukkig dat jullie ondanks en dankzij de vertragingen toch jullie vlucht konden halen. De reisdagen zijn toch altijd weer spannend. Met dat rondfietsen en lopen door HoChiMinh,jullie houden je toch wel aan HUN verkeersregels?????? Waarom toeteren ze anders dan zo.........!!!
    Doe voorzichtig zelfs op de stoep ben je niet veilig.
    Hebben jullie in de parken al aan fitness training gedaan?
  4. Engbert en Miriam:
    1 januari 2017
    Wij wensen jullie ook het allerbeste voor dit nieuwe jaar en geniet alvast van de fietstocht want er staat dit jaar nog veel te gebeuren. Hartelijke groeten, Miriam en Engbert
  5. Jan en Aly:
    1 januari 2017
    Wij wensen jullie een sportief, gezond, liefdevol 2017!
    Veel reis plezier. Lieve groetjes Jan en Aly
  6. Pieter en Dineke:
    2 januari 2017
    Wij wensen jullie vanuit Triemen een mooi en gezond 2017 en geniet van alle nieuwe indrukken en "be save "

MVG Pieter en Dineke Visser