29 december 2016

1 januari 2017

Vandaag zijn wij vertrokken naar Vietnam. Vanwege de mist op schiphol duurde het een tijdje voor het toestel weg mocht. Al met al een vertraging van 2 uur. Dat werd nog even spannend in DUBAI. Wij zouden ruim 2 uur overstap tijd hebben. Dus spannend of wij en de fietsen het zouden halen. Maar dit toestel ging ook met een uur vertraging weg. Het kwam dus allemaal goed. Wij waren uiteindelijk bijna een uur later in Saigon. En met veel te weinig slaap. Maar wij zijn heel aangekomen en de fietsen ook. Straks 31decemder

1. Chris en Giny Zwarts:
    1 januari 2017
    Een vermoeiende reis dus. Maar kunnen nu aan jullie echte reis beginnen. Fietsen. Bij deze ook nog een gelukkig en gezond nieuw jaar .Groetjes Chris en Giny.
  2. Sien de Waal:
    Een prachtig mooi nieuwjaar!
    En dat begint in Saigon, een mooie reis samen!
    Rob en Sien
  3. Isabel:
    3 januari 2017
    Eindelijk kunnen jullie genieten! Heel veel reisplezier en nog de beste wensen...een heel gelukkig nieuwjaar!