rondreis zuid Vietnam. Mekong Delta

11 december 2016 - Delfzijl, Nederland

Binnenkort vertrekken wij naar zuid Vietnam om het land per fiets te bekijken. Wij vinden het leuk om onze belevenissen met jullie te delen. Wil je onze mail niet meer ontvangen stuur dan even een berichtje dan halen wij je van de verzendlijst.

1. Lenie:
    Hoi Corrie en Marien ,
    Wij willen graag jullie belevenissen o
    Ontvangen
    En wensen jullie een goede reis
    Groetjes van Leo en Lenie
  2. Engbert en Miriam:
    Hallo Corrie en Marien,

We wensen jullie een hele mooie tocht en willen graag jullie ervaringen meebeleven.
    Tot vrijdag,
    Miriam en Engbert
  3. Isabel:
    Hoi Corrie en Engbert,

Bedankt voor de uitnodiging om jullie reiservaringen te mogen volgen. We zijn heel benieuwd en nieuwsgierig naar jullie belevenissen. Alvast veel plezier en een fijne, veilige reis gewenst.

Isabel en Wolter
  4. Jan en Aly:
    12 december 2016
    Wij wensen jullie een mooie reis en heel veel mooie indrukken en veel fiets plezier!
  5. Johan & Erzsi:
    13 december 2016
    Fijne kerstdagen en een mooie jaarwisseling.
    Goede reis en veel fietsplezier in Vietnam.
    Wij volgen jullie vanuit Portugal en kijken uit naar de verhalen.
    liefs en groet Jo-Er
  6. Sien de Waal:
    13 december 2016
    Hoi Corrie en Marien, hele mooie tocht en goede feestdagen!
    Liefs Rob en Sien
  7. Jos de Jonge:
    14 december 2016
    Hallo lieve allebei!! Ook ik vind het leuk jullie wederwaardigheden te lezen.Prettige feestdagen en vooral een voorspoedig 2017.Liefs Jos.
  8. Margriet:
    19 december 2016
    ik reis weer mee!! :-)
  9. Reinie:
    23 december 2016
    Een hele fijne reis toegewenst. Natuurlijk wil ik graag van jullie avonturen op de hoogte blijven. Liefs reinie
  10. Gerrit en Joke Noordhuis:
    31 december 2016
    Hallo Corrie en Marien,

Voor jullie is het al bijna nieuwjaarsdag. Hebben jullie een goede vlucht gehad ? Wij wensen jullie een gezellige jaarwisseling in Ho Chi Minh. Groeten Gerrit en Joke