30 december aankomst in CHiang Mai

31 december 2014 - Chiang Mai, Thailand

NHet is avond in THailand. Ik wil graag melden dat wij heelhuids aangekomen zijn. Wij zijn wel erg moe van de reis. Vanaf zondagmorgen niet veel geslapen. Want wij moesten ook al vroeg op Schiphol zijn. De fietsen zijn ook heel overgekomen. Wel was er een doos total loss. En morgen wordt er door de overheid niet gewekt in Thailand, dus ook de post. Wij zullen in Udon Thani achter ander verpakkings materiaal aan moeten. Verder is het erg warm 32gr. De sfeer in de stad is erg relaxed. Er rijden wel veel brommers en zo , maar dat gaat erg rustig. Wel chaos maar geen paniek. Morgen gaan wij verder bijkomen en de stad bekijken.

1. Jan en Aly:
    30 december 2014
    Fijn te horen, dat jullie veilig zijn aangekomen. Veel plezier, geniet er samen maar lekker van. Goede jaarwisseling en all the best voor 2015!
    Groetjes
    Jan en Aly
  2. Pieter Visser:
    30 december 2014
    Beste luitje's daar zo ver bij ons vandaan, goed om te weten dat jullie veilig zijn aangekomen, je leest zoveel over ongelukkig dat je er niet goed van wordt, hoop dat jullie veel mooie dingen mogen maken en zien, natuurlijk ook veilig het nieuwe jaar ingaan , dus vanuit Friesland Folle lok en Seine toegewenst.
  3. Roely van de Hoef:
    31 december 2014
    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. We wensen jullie een fijne vakantie toe.
    Groetjes van Henk en Roely
  4. Rob:
    31 december 2014
    We wensen jullie een hele goede jaarwisseling en een prachtige fietstocht!
    We zijn benieuwd naar jullie komende verslagen!
  5. Roely van de Hoef:
    31 december 2014
    Wij wensen jullie een Oosterse jaarwisseling toe en een gezond en gelukkig 2015. We zijn benieuwd naar de rest van jullie belevenissen.
    Groet, Henk en Roely