Het nieuwe jaar

2 januari 2016 - Vientiane, Laos

Goedenavond alle volgers

Eerst willen wij jullie de alallerbeste wensen doen toekomen vanuit een warm Negombo. De reis  is voorspoedig verlopen, alleen wat weing slaap gehad. Ouderjaarsavond vieren in een vliegtuig is verder niets aan. Er was geen  champagne  of oliebollen.  Alleen de piloot  telde laatste 10 tellen af

Vandaag hebben  wij ons eerste rondje gefietst. Het voelde weer als afgelopen  winter. Het is warm,  het ruikt kruidig en het stinkt. Ookhet verkeer is redelijk druk. Als je wordt ingehaald toeteren ze. Niet om je weg te jagen maar als teken dat ze voorbij komen.

Morgen gaan wij aan de eerste echte etappe beginnen.  Wij zijn erg benieuwd hoe het zal gaan

groetjes voor iedereen

Corrie en Marien

1. Sien de Waal:
    2 januari 2016
    Hele mooi reis, zullen met grote nieuwsgierigheid jullie belevenissen volgen.
    Liefs Rob en Sien
  2. Roely van de Hoef:
    2 januari 2016
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Heel veel plezier en liefs van Henk en Roely
  3. Lenie:
    2 januari 2016
    Eerst de beste wensen en gezond 2016.
    Je vermoeden dat er geen alcohol geschonken zou worden om 12.00 uur is dus uitgekomen.
    We wensen jullie veel fiets plezier en dat je veel mooie dingen mogen gaan zien.
    Het weer is in ieder geval beter dan hier, kou en regen is wat ons deel is.
    Groetjes van Leo en Lenie.
  4. M J Wiersma:
    2 januari 2016
    Jullie ook de beste wensen voor 2016 en voor de komende periode heel veel fietsplezier.
    Kijk uit naar jullie verslagen.
    Groet

Marijke
  5. Mieneke ten Bos:
    3 januari 2016
    Ook jullie een gelukkig 2016. En heel veel fietsplezier. Hier zijn de eerste strooiwagens inmiddels aan het werk.
  6. Jan en Aly:
    3 januari 2016
    Allereerst jullie ook de beste wensen voor 2016. Hier is alles zeer rustig gebleven, in de straat was totaal geen vuurwerk!
    Heel veel plezier met de fietstocht en dat alles naar wens mag verlopen!
    Groetjes
    Jan en Aly
  7. Pieter en Dineke:
    Hee daar ,

Wat een gek idee om op oudejaarsnacht te vliegen, wist niet eens dat dat kon, heel apart.

Fijn dat jullie er weer zin in hebben om er uit te breken en wat van de wereld te zien, goed oppassen dat er geen gekke dingen met jullei gebeuren en maak maar plezier en kijk je ogen uit, wij wachten op de beelden en reisverslagen.

Met vriendelijke groet,
    Pieter & Dineke Visser
  8. Marjan Boon:
    3 januari 2016
    hoi schatjes een heel gelukkig en gezond 2016. veel succes met de eerste etappe en de vele erna. Dikke kus marjan
  9. Bert en ingeborg:
    3 januari 2016
    Jullie ook een heel gelukkig 2016 en hoop dat het een hele mooie reis gaat worden