25 januari

25 januari 2015 - Udon Thani, Thailand

Wij zijn inmiddels in Udon Thani aangekomen. Dus is onze fietsreis in feite afgelopen. Maar hierbij nog het verslag vandaag. Het was vandaag een lange etappe, 90 km. Maar om de route voor groot gedeelte over rustige wegen liep, bijna vlak was en wij de wind mee hadden viel het allemaal erg mee. Wel begint de temperatuur hier fors op te lopen. Wij denken dat het wel 35 graden was. Dat is wat anders dan in Nederland met sneeuw en ijs. Maar dat merken wij woensdag verder wel. Zoals bijna elke dag ook vandaag weer een leuk momentje. Corrie had al een paar dagen zin in kip van de barbecue. Die kun je overal langs de weg kopen en ze ruiken vaak erg lekker. Nu zijn wij er kritisch metdat soort eten. Maar deze zag er lekker uit en was goed warm. De meeste Thai nemen ze mee. Wij niet dus. Wijkonden bij haar aan een tafeltje zitten dat voor de ggelegenheid schoon gemaakt werd en ze dekte de tafel. Ze was helemaal trots dat2 van die rare buitenlanders bij haar kwamen eten.
Ook in het hotel hadden wij een meevaller. Er bleken nog fietsdozen te staan die door andere waren achtergelaten. Dat scheelt een hoopwerk. Morgen de fietsen transport klaar maken en dan dinsdag naar huis.

De warme groetjes uit Thailand
Corrie en Marien

1. Sien de Waal:
    25 januari 2015
    Corrie en Marien, bedankt voor het delen van jullie avonturen en een hele goede reis terug! Groeten Rob en Sien.
  2. M J Wiersma:
    25 januari 2015
    Met plezier jullie reisverhalen gelezen. Goede reis terug.

Marijke
  3. Pieter Visser:
    26 januari 2015
    Marien en Corrie, fijn dat wij deelgenoot op afstand mochten zijn en hebben genoten van alle verhalen en mooie foto's.

Wensen jullie een veilige en goede reis terug en dan hebben we het er nog eens over.
    MVG Pieter en XDineke
  4. Jan en Aly: