24 januari

Goedenmorgen allemaal,
Hierbij ons volgende reisverhaal. Vandaag hebben wij eerst uitgebreid ontbeten. Daar hebben wij tenslotte ook voor betaald. Wij wilden de Beer Lao fabriek bezoeken, maar dat bleek niet te kunnen want het was zaterdag. Wij hadden ergens gelezen dat dat wel kon. Toen maar naar het Buddhapark. Dit viel ook enigszins tegen. Dan maar naar de grens. Na een aantal plichtplegingen en veel tijd zijn wij nu dus weer in Thailand. Wij hadden bedacht over het voetgangersdeel van de grensbrug te fietsen omdat de rijbaan vrij smal was en de auto' snel passeerden. Maar men had bedacht halverwege een bord over het voetpad te zetten waar wij echt niet langs konden. Dus de fietsen toch maar over de vangrail getakeld en over de smalle rijbaan verder gereden. Zoals je merkt is ook dat weer goed afgelopen. Vanmiddag hebben wij tusse de grensposten zitten eten. In niemandsland eigenlijk. Omdat het hier een soort jaarmarkt was kostte het even moeite accommodatie te vinden, maar dat is ook weer gelukt. De temperatuur begint inmiddels weer fors op te lopen. 's Avonds kun je gewoon in je T-shirt buitenlopen. Nog een dag fietsen dan is het gedaan en komen wij dinsdag weer naar Nederland.

Groetjes
Corrie en Marienb

1. Johan & Erzsi:
    25 januari 2015
    Hallo,Corrie en Marien nog een paar mooie fietsdagen in Thailand, geniet nog van het zonnige weer want daar is het over een paar dagen mee gedaan. Hier in de Algarve is het ook warm en zonnig, dus vandaag pakken we ook de fiets. Een goede en veilige terugreis en tot 20 februari groetjes.
  2. Roely van de Hoef:
    25 januari 2015
    We wensen jullie een hele goede terugreis en tot ziens.
    gr. Henk en Roely
  3. Jan en Aly:
    Hallo Corrie en Marien,

Geniet nog even volop van de laatste momenten.
    Een goede en veilige vlucht naar huis !!!
    Groetjes
    Jan en Aly
  4. Nadine:
    Geniet er nog even van!
  5. Rob:
    Hoi Corrie en Marien,
    Erg leuk jullie belevenissen steeds weer te kunnen volgen!
    Nog fijne dagen daar en een goede reis!
    Groeten, Sien en Rob