24 januari

Goedenmorgen allemaal,
Hierbij ons volgende reisverhaal. Vandaag hebben wij eerst uitgebreid ontbeten. Daar hebben wij tenslotte ook voor betaald. Wij wilden de Beer Lao fabriek bezoeken, maar dat bleek niet te kunnen want het was zaterdag. Wij hadden ergens gelezen dat dat wel kon. Toen maar naar het Buddhapark. Dit viel ook enigszins tegen. Dan maar naar de grens. Na een aantal plichtplegingen en veel tijd zijn wij nu dus weer in Thailand. Wij hadden bedacht over het voetgangersdeel van de grensbrug te fietsen omdat de rijbaan vrij smal was en de auto' snel passeerden. Maar men had bedacht halverwege een bord over het voetpad te zetten waar wij echt niet langs konden. Dus de fietsen toch maar over de vangrail getakeld en over de smalle rijbaan verder gereden. Zoals je merkt is ook dat weer goed afgelopen. Vanmiddag hebben wij tusse de grensposten zitten eten. In niemandsland eigenlijk. Omdat het hier een soort jaarmarkt was kostte het even moeite accommodatie te vinden, maar dat is ook weer gelukt. De temperatuur begint inmiddels weer fors op te lopen. 's Avonds kun je gewoon in je T-shirt buitenlopen. Nog een dag fietsen dan is het gedaan en komen wij dinsdag weer naar Nederland.