deel 2 van 3januari

3 januari 2017 - Can Tho, Vietnam

Sorry verkeerde knopje

Die dus Engels sprak. Gevonden maar wel een uur verder. De route leidde vandaag weer verder door zuid Vietnam. Het is geen route met spectaculaire vergezichten, maar gaat gewoon door een voor ons onbekende omgeving. Hoe moeizaam het ook gaat toch proberen de bewoners ook wel contact te leggen. Vanmorgen zaten wij koffie te drinken toen bleek een van de aanwezigen toch een beetje Engels te spreken. Het gaat natuurlijk nergens over, maar toch leuk. Vanmiddag stapten wij af bij een Chinees klooster om foto's te maken. Zagen wij dat wij er ook konden eten, wel vietamees natuurlijk. Een vrouwelijke monnik maakte het eten klaar. Met armen en benen hebben wij wat besteld .Wij weten niet wat het was, behalve het broodje bapao. Maar het was lekker. Dus sowhat.
Aan het eind van de middag hebben nog een hangbrug beklommen. Bovenop hadden wij een prachtig uitzicht over de omgeving . De foto's komen erbij . Morgen blijven wij in Can Tho.

1. Gerrit en Joke Noordhuis:
    3 januari 2017
    Oh Can Tho, zo gezellig met de avond markt. Gaan jullie ook vroeg opstaan en met de boot naar de drijvende markt?
    Het is toch weer anders dan in Thailand. Je kunt ook nog een stuk lopen door plantages, wordt je elders weer opgepikt door de boot. Ze hebben van die enge bruggetjes, de apenbrug onder andere. Jullie zullen het wel mee maken.en dan na alle vermoeienissen lekker uit rusten in de hangmat!!
    Heel veel plezier. Tot de volgende keer