5 januari 2015

5 januari 2015 - Phaeng, Thailand

Gisteren hadden wij geen internetverbinding  omdat we in een bamboehut hebben geslapen bij bewoners in een Karendorp. Lekker primitief en gewoon mee eten wat de pot schaft. We sliepen op een houten vlonder met een dun  matrasje erop en heel veel dekens. De Thai hebben het n.l. nu koud en slapen onder wel 4 dekens. Dit is echt niet nodig!  Vandaag hebben we en stuk met een taxi afgelegd omdat het stijgingspercentage 15 tot 20% was. De fietsen mee de taxi in, de bagage er los bovenop, het kan allemaal, mijn fiets hing half uit de auto, een snelbinder eromheen en rijden maar. De taxi's zijn aan de achterkant open.  Vanaf het hoogste punt hebben we de afdaling ingezet. Dit ging behoorlijk snel naar beneden. Veel haarspeldbochten en en slecht wegdek. Dan is het hard werken om heel beneden te komen. Vannacht slapen we luxe in een bungalow. Het eten is overal zoeken, veel zijn het stalletjes langs de kant van de weg. Je krijgt dan noedelsoep. Het eten is behoorlijk aan de hete kant. We compenseren dat met fruit. Tot zover ons reisverhaal.

De warme groetjes van Marien en Corrie

1. Jan en Aly:
    5 januari 2015
    Hallo Corrie en Marien,

Lekker avontuurlijk en steeds verrassend!
    Geniet lekker van alle indrukken, veel plezier.

Lieve groetjes
    Jan en Aly