1 januari 2030

1 januari 2020 - Mandalay, Myanmar

Hallo allemaal.

Als eerste nogmaals  de beste wensen voor 2020.

Ja, wij zijn aangekomen na een lange vermoeiende reis. Het is altijd bijzonder om uit het koude Nederland naar een  tropisch land te reizen en de warmte te ervaren. De fietsen zijn ook heel aangekomen Gisteren samen gebouwd en vandaag een rondje van 20km gefietst door Mandalay. Mandalay is een drukke rommelige stad. Heel anders dan in de steden van Thailand, Laos enz. Zo is er veel meer auto verkeer. Wat wij eerder al eens meldden: het stinkt, maar hier vooral naar uitlaat gassen. Wij zijn nog nergens in geweest maar hebben wel een paar mooie dingen gezien. Morgen gaan wij echt op pad. Het wordt een korte etappe van 22 km. Dat was niet gepland. Toen wij vanavond via ons hotel de volgende accommodatie probeerden te boeken bleek die gesloten te zijn. Veel alternatieven zijn hier niet. 150km op een dag vinden wij sowieso te ver dus maar besloten een hotel op 22 km te nemen en de route aan te passen.  Dat geeft ons morgen wel de gelegenheid dingen wat beter te bekijken . De rest wordt dan minder mooi maar ook minder ver. Afijn wij zullen het gaan zien.

Corrie en Marien

1. Gerrit en Joke Noordhuis:
    Hallo Corrie en Marien,

Voor jullie ook een voorspoedig en een gezond 2020.
    Fijn dat jullie goed geland zijn.
    Lekker in de tropische warmte, hier is het guur, dus geniet er maar van.
  2. Rob:
    1 januari 2020
    Een heel goed en reislustig 2020!
  3. Jan en Aly:
    1 januari 2020
    De beste wensen voor 2020, veel fietsplezier.
  4. Pieter en Dineke:
    Hallo Corrie en Marien,

Fijn dat jullie gezond zijn aangekomen, natuurlijk ook de beste wensen voor het nieuwe jaar en dat jullie maar mogen genieten van al dat moois.
    Vanuit en koud nederland en een beetje jaloers ook nog.
    MVG Pieter en Dineke Visser
  5. Roely van de Hoef:
    2 januari 2020
    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Veel fietsplezier.
  6. Mieneke ten Bos:
    2 januari 2020
    Ook wij wensen jullie een gelukkig nieuwjaar en, geniet van de vakantie
  7. Engbert en Miriam:
    Hallo Corrie en Marien,
    Voor jullie ook de beste wensen voor 2020. Geniet lekker in Myranmar en wij genieten van jullie reisverhaal.
    Groeten, Miriam en Engbert
  8. Marjan Boon:
    2 januari 2020
    Sportief 2020 en een fijne fietsvakantie. Natuurlijk veel geluk en gezondheid en heel veel goeds in 2020.
    De eerste mooie plaatjes zijn al gepost.
    Liefs Chris en Marjan
  9. Isabel:
    2 januari 2020
    De beste wensen voor 2020, geniet van de vakantie en veel plezier.
  10. Sien de Waal:
    3 januari 2020
    Een prachtig nieuwjaar gewenst!
    Fijne vakantie hoor!
  11. Saskia Nieboer:
    17 januari 2020
    ah, dus jullie zijn weer op reis... Ik had al berichten gezien maar nog geen tijd om ze te lezen, dus nu ga ik er even lekker voor zitten....
    Heb het goed daar, groetjes, Saskia