23 januari 2018

24 januari 2018

Goedendag aan alle volgers
Er is een paar dagen niet van gekomen een verslagje te schrijven. Er gebeurt op dit moment niet zoveel. Het is hier ontzettend warm overdag. De temperaturen stijgen gemakkelijk tot ruim boven de 35 graden. Vooral 's-middags is het om te smoren en zijn wij bijna uitgeteld. Gelukkig hebben wij de reis zo ingedeeld dat wij al vroeg in de middag bij onze nieuwe verblijfplaats zijn. Wij volgen inmiddels de Chao Praya rivier. Deze rivier is het vervolg op 4 rivieren die vlak bij Nakhon Sawan samen komen. Het is nooit saai langs de rivier. Bij elke bocht is het weer anders. Soms grote rijstvelden. Dan weer kleinschalige landbouw. Ook worden er steeds weer andere produkten verbouwd. De route gaat meestal over kleine binnenwegen en soms over hele grote wegen. Veel variatie dus. Schepen varen er niet op de rivier op een paar kleine vissersbootjes na. Wij denken dat de foto's en filmpjes op dit moment genoeg vertellen
Groetjes
Corrie en Marien

1. Engbert en Miriam:
    24 januari 2018
    Indrukwekkend land. Zag ik een sluis voor Wouter? Veel fietsplezier verder.
  2. Pieter en Dineke:
    25 januari 2018
    Het ziet er geweldig uit, wat een indrukken, deze pakt niemand jullie nog af,enne die temperatuur , geniet er maar flink van, in Nederland is het koud.

Groetjes Pieter