15 januari 2018

16 januari 2018 - Thani, Thailand

Goedenavond allemaal
Wij zijn inmiddels in Sukhothai aangekomen. De route ging langs de rivier Yom. Het eerste stuk zijn wij vlak langs de rivier gereden. Een prachtige omgeving. Tussen de locals door. Maar zoals je op de foto's kunt zien was de weg in slechte staat. De rivierdijken waren soms een meter verzakt. Een ander probleem vormden de honden. Er zijn hier ontzettend veel loslopende honden. De meeste doen niets. Maar er zijn altijd wel een paar honden die willen weten hoe onze kuiten smaken. Gelukkig heeft Corrie een dazer en raken wij ze snel kwijt. Maar telkens schrik je als er een uit de bosjes schiet en achter je aan komt. Ook dat was een reden om de andere weg te nemen. De dag is verder rustig verlopen zonder al te veel spectakel. Wij hebben onderweg gegeten voor Bath 50 is €1,30. Een koopje dus. Het stelde dan ook niet veel voor, maar het was genoeg om verder te kunnen.
Vandaag 16 januari 2018 zijn wij in Sukhothai gebleven. Het resort had een zwembadje met wat ligstoelen en het was mooi weer. Een goede reden voor nog een vakantiedag.

1. Reinie:
    17 januari 2018
    Wat zien jullie enorm veel op zo'n fietsvakantie.
  2. Pieter en Dineke:
    17 januari 2018
    Hee daar, wat een geweldige foto's dat zijn echt zaken die in deze kant van de wereld niet voorkomen en of beboet worden.

Lijkt me echt prachtig om dat alles mee te maken.

Groetjes van Pieter en Dineke