11 januari 2018

11 januari 2018 - Chat Trakan District, Thailand

Goedendag allemaal

Vanmorgen hebben wij ons resort in Nakhon Thai met een beetje weemoed verlaten. Het was een mooie bungalow, op een mooie plek met een beheerster die uitstekend voor ons gezorgd heeft. Maar de reis gaat verder. Vandaag naar Chat Trakan. Een korte etappe van maar 34 km. Nadat wij voor ons onderdak gezorgd hadden zijn wij doorgereden naar het volgende nationale park. Daar waren 7 watervallen uiteindelijk hebben wij er maar 2 gezien. Voor de andere moesten een steil, glibberig pad op en daarvoor hebben wij niet het juiste schoeisel. Het was hier vandaag bewolkt en lang niet zo warm als andere dagen. Wij zijn zelfs met een jasje / trui aan begonnen, maar niet lang aangehouden. Vanmiddag spraken wij nog met een nederlander die hier 3 maanden per jaar woont. Hij heeft ons geholpen iets uit een thaise menulijst te kiezen waarvan wij vermoedden dat het lekker zou kunnen zijn. En dat klopte ook. Morgen wacht ons een lange dag met veel kilometers. Wij zien wel wat het wordt.

Corrie en Marien

1. Gerrit en Joke Noordhuis:
    11 januari 2018
    Jullie hebben toch niet te veel warmte naar ons geblazen?
    Het heeft wel geholpen hoor, koning vorst is het land uit en de gure wind is gaan liggen.