5 januari Wilpattu National park

5 januari 2016 - Wilpattu National Park, Sri Lanka

Vandaag hebben wij eerst een rondje om de zoutpannen gefietst. Weet je zo'n plas met zeewater dat ze laten indampen tot het zout uitkristalliseert. Daarna zijn wij verder op weggegaan naar onze volgende bestemming. Het was allemaal hoofdweg maar niet erg druk, maar ook niet erg spannend. Wel ging de weg door het wildpark,waar oa olifanten los lopen. Wij hebben ze niet gezien wel de grote keutels en verder nog wat groepen met apen. Vanmiddag hebben wij in restaurantje langs de weg heerlijke rijst met curries gegeten. Het verbaast ons wel hoe de diverse culturen naast en/of met elkaar leven. Soms zitten Maria en Boeda bijna hand in hand naast elkaar. Nou ja hun beelden dan.

1. Miriam en Engbert:
    5 januari 2016
    Hoi Corrie en Marien,

Klinkt allemaal fantastisch. Geniet maar lekker.
    Als we die eerste foto zien lijkt het wel of jullie nog in Nederland zijn behalve dan dat bord met loslopende olifanten... Hoe is het klimaat daar op dit moment? Ligt dit eiland op de hoogte van Spanje (maar dan zuidelijk halfrond)?
    Tot hoors/ziens en geniet lekker. Hier missen jullie niets en zeker niet in Groningen met z'n ijzel.
    Miriam en Engbert
  2. Jan en Aly:
    5 januari 2016
    Een hele belevenis door zo'n wildpark, zou voor ons al spannend genoeg zijn.
    Heel veel plezier, geniet van alle mooie tochten en indrukken!
    Jan en Aly