27 januari

27 januari 2018 - Ayutthaya, Thailand

Goedenavond allemaal,
Vandaag was het onze laatste dag in Thailand. Vanmorgen zijn wij eerst naar het Holland House geweest. Een restant van een handelspost van de VOC. Erg veel is er niet van over. Alleen de fundamenten. Het Holland House van nu is een klein paviljoen met een kleine historische overzicht tentoonstelling en uiteraard een overzicht van onze waterbouwkundige werken. Later zijn wij naar nog een prang geweest. Een soort koningsgraf. Die staan ook bij een wat. Daar kon je in en nog oude wandschilderingen bekijken. Heel bijzonder omdat de meeste ruïnes in slechte staat zijn en je er niet in kunt.
En vanmiddag werd het dus inpakken. De fietsen zitten in de dozen en de tassen zijn dicht. Dus klaar om te vertrekken. Als jullie morgen wakker worden zijn wij al op weg naar huis.
Wij zullen nog een stukje schrijven hoe wij dit keer Thailand hebben beleeft.
Corrie en Marien

1. Jos de Jonge:
    28 januari 2018
    Geweldig gedaan hoor. En bedankt voor het verhaal erbij. En voor straks: Welkom Thuis!! Dat wordt even wennen denk ik.
  2. Kunnie en Leen:
    28 januari 2018
    Bedankt dat jullie ons hebben laten meegenieten. En idd, voor straks: Welkom Thuis!
  3. Engbert en Miriam:
    28 januari 2018
    Welkom thuis. Als jullie dit lezen zijn jullie al weer in Nederland. Bedankt voor de mooie reisverhalen. Genoeg stof om over na te praten.